Политика за рефундирање и враќање
Последно ажурирање: 27.10.2025
Оваа Политика ја уредува можноста за поврат на средства (рефунд), кредит и откажување за дигиталните услуги/претплати на Paragraf.mk (“Платформа”, “ние”). Со купување/користење, ја прифаќате оваа Политика, Условите на користење и Политиката за приватност.
1. Опфат и дефиниции
Претплата/Платени услуги – месечни или годишни пакети/кредити.
Прва наплата – првата успешна трансакција по започнување платен план.
AI Излез – резултати генерирани од системот (текст, резимеа, документи, предвидувања).
2. Пробен пристап и проценка
Достапен е ограничен пробен пристап (на пр. 3 прашања/налози) без наплата, за да ја процените услугата пред купување.
3. Право на поврат на средства
Може да побарате целосен поврат во рок од 14 дена од првата наплата ако услугата објективно не ги исполнува опишаните функционалности. Може да побараме дополнителни информации/пример-извештаи за да ја утврдиме неконформноста.
3.1 Кога се одобрува целосен поврат
Неконформност со јавно опишаните функционалности (во рок од 14 дена од првата наплата).
Двојна/погрешна наплата.
Неовластена трансакција (по писмено оспорување).
3.2 Начин на извршување на повратот
Повратот се извршува исклучиво на првичниот метод на плаќање (истата платежна картичка/сметка) преку платежниот процесор. Не вршиме поврат во готово. Рокот на порамнување зависи од банката/издавачот (обично 5–15 работни дена).
3.3 Кредит (пропорционална компензација)
Како алтернатива на паричен поврат, само со изречна согласност на корисникот, може да се одобри пропорционален сервис кредит за идни фактури, особено при докажливи, долготрајни прекини на услугата. Кредитот не ја заменува задолжително паричната рефундација.
3.4 Што не се рефундира
Значителна употреба над пробниот лимит (на пр. масовни генерирања/преземања).
Повреда на Условите (злоупотреба, неовластени податоци, реверзен инженеринг, итн.).
Барања поднесени по истек на платениот период (месец/година).
Купувања преку трети лица (поврат се бара кај продавачот).
Промотивни кодови/попусти и банкарски/процесорски провизии.
4. Процедура за барање
Испратете е-пошта на info@paragraf.mk со:
(1) име и е-пошта на сметката, број на фактура/нарачка или ID на трансакција;
(2) датум на првата наплата и пакет (месечен/годишен);
(3) краток опис и докази (скриншоти/логови/пример AI излез).
Одговараме вообичаено во рок од 2–5 работни дена. Ако се одобри, повратот се процесира во рок од 7–14 работни дена преку истиот метод на плаќање (во ретки случаи роковите зависат од банката/процесорот).
5. Откажување, обновување и промени на план
Откажување: може да го прекинете планот во секое време преку профилот; пристапот останува активен до крајот на платениот период (без про-рата рефунд).
Апгрејд: про-рата пресметка до крај на тековниот циклус; новите функции се активираат веднаш.
Даунгрејд: стапува во сила од следниот циклус.
6. Спорови и чарџбек
Пред иницирање поврат преку банка/издавач (chargeback), контактирајте нè на info@paragraf.mk за да најдеме решение. Неовластени или злоупотребни поврати може да резултираат со суспензија на сметката.
7. Данок и такси
Сите износи се во денари и не вклучуваат ДДВ. Може да се применат даноци/такси согласно важечките прописи.
8. Применливо право
Политиката се уредува со правото на Република Северна Македонија и е составен дел од Условите на користење.
9. Измени
Задржуваме право на измени. Новата верзија ќе биде објавена на оваа страница и, каде е соодветно, ќе бидете известени по е-пошта или во апликација. Продолженото користење значи прифаќање.
10. Контакт
Paragraf.mk – АРКАНА ДООУл. Фрањо Клуз 3, Скопје
Е-пошта: info@paragraf.mk · Тел: (+389) 77 883 533